Ruke mijem, brašno sijem, kapica na glavi...
mijesim tijesto tako vješto, ja sam pekar pravi!
Peć se žari, u nju stavim kruščiće po redu...
kora glatka bit će slatka kad je djeca jedu!

nedjelja, 2. prosinca 2012.

Ruže u prvom planu


jedna djevojačka torta sa ružama... svečana i raskošna, kakva torta za ovu prigodu i treba biti:



ruže u prvom planu / roses in the foreground







evo, konačno sam i ja dobila priliku raditi cvijeće na torti i to odmah kraljicu cvijeća <3



bočni prikaz / side view



detalj ruža / rose detail


Ova torta je, osim po ružama prvijencima, za mene pionir torta i zbog toga što sam prvi put radila sa gumpaste-om. Već neko vrijeme se mislim kako bih se trebala okušati u izradi te smjese, koja je po svojstvima jako slična fondantu, ali puno elastičnija i brže se suši pa je prikladnija za cvjetne latice koje bi bile jako nezgodne da se moraju sušiti satima. Te njene prednosti u odnosu na fondant joj omogućuju da se može izvaljati na jako tanko, a to je jako bitno ukoliko želite da cvijeće bude što prirodnije.


I onda me, tako u tim svojim razmišljanjima da se okušam u novim tehnikama, dopadnu tri slučajnosti. Prva je ova predivna torta koju je naručila moja draga Iva, a druga je moja virtualna prija Silvija sa bloga Kreativa Silvija koja je samo na moj upit napisala cijeli tutorijal o izradi ružica. Treća potpuna slučajnost mi se dogodila ovih dana na jednom forumu gdje me je jedna druga virtualna prija educirala kako od već gotovog fondanta napraviti gumpaste u jednom potezu...


e, pa, hvala Vam najljepša, cure!

Bez Vas ova torta ne bi nikad saživjela.



P.S. Jednom prilikom ću uhvatiti vremena pa ću dopuniti svoj Tutorial i podijeliti s vama ovaj recept!




A u skladu sa ovim ružama i to baš na današnji dan (1. nedjelju Došašća), predstavljam Vam i jedan svečani adventski vijenac, moj rad upravo "ispod čekića"... još jedna slučajnost!


Nešto mi je ovaj vikend sav u crvenom :)




i još kao dodatak jedna lijepa pjesma o ružinu pupoljku:


God's Rosebud

It is only a tiny rosebud,
A flower of God's design;
But I cannot unfold the petals
With these clumsy hands of mine.

The secret of unfolding flowers
Is not known to such as I.
God opens this flower so easily,
But in my hands they die.

If I cannot unfold a rosebud,
This flower of God's design,
Then how can I have the wisdom
To unfold this life of mine?

So I'll trust in God for leading
Each moment of my day.
I will look to God for guidance
In each step along the way.

The path that lies before me,
Only my Lord and Savior knows.
I'll trust God to unfold the moments,
Just as He unfolds the rose.

Broj komentara: 17:

  1. Ajme,prave ...ko` žive ruže:)))Fantastično za oko:)))Vjerujem da je bila i fantastična torta za nepce!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonaj, hvala! Kad smo već kod toga, moram se pohvaliti... slavljenica me kontaktirala dva sata nakon dostave da mi kaže da je torta bila genijalna... nepcu. Sastav je bio kombinacija sira, čokolade i preljeva od malina... baš u skladu s bojama same torte.

      Izbriši
  2. Prekrasna torta, ružice su ti ko prave... i još bolje!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, melanzana! a ne mogu biti bolje od pravih, ha, ha...

      Izbriši
  3. i vijenac i torta odišu duhom raskoša, obilja i imaju neki štih luksuza! moćno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, u pravi si... baš luksuzno i kičasto! to inače i nije moj stil, ali takva je prilika.

      Izbriši
  4. Prvi mačići se kod tebe ne bacaju u vodu.
    Ruže su super ispale i tako žarko crvene-savršeno!
    Hvala na epitetu virtualna prija.Još nisam imala takvu priju i drago mi je da si ti prva.
    Čekam tutorijal za gum pastu.Ja sam materijal već kupila ali nikako da krenem.Imam recept sa kukidentom a tvoj je vjerojatno sa gum prahom.Prije tuta bi nam mogla otkriti neke detaljčiće da ne živimo u neizvjesnosti.
    I na kraju moram pohvaliti i adventski vjenac.Tko bi rekao da su ti torte specijalnost!?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Silvija, hvala tebi na poticaju za izradu ruža! I hvala ti na komplimentima! Ipak si ti majstorica za ruže. Nego kako nego si mi virtualna prija ;)

      Ruže sam radila u više koraka: prvo sam masu izvaljala na normalnu debljinu (cca 2 mm), onda sam rezala krugove za manje latice i srca za ove vanjske veće... onda sam svaku laticu posebno u gornjem dijelu (koji se vidi) valjala na jako tanko, koliko je išlo... onda sam na onoj crafty spužvici (o kojoj smo pričale kod tebe na postu) kuglastim alatom te rubove još dodatno tanjila i malo kovrčala i tek onda slagala... radila sam ružu po ružu jer se gumpaste dosta brzo stvrdnjava... uglavnom, nisam ni slutila koliko je to ustvari puno posla, ha, ha...

      Recept za gumpaste je tzv. brzi recept: 454 g fondanta, 1-2 čajne žličice cvjetnog praha Tylose (gum praha) i pola žličice biljne masti. U centar fondanta se ubaci cvjetni prah, ruke se namažu biljnom masti, površina se pospe gustinom i dobro, dobro se to sve skupa umijesi. I to je to! Smjesa je dobre gustoće kad se naglo otrgne jedan komadić i onda pukne uz neki tupi zvuk (kao guma), a ne razvlači se u beskonačnost. Ako nema pucanja, dodati još malo gustina i dalje mijesiti. Bolje je sa smjesom raditi sutradan.

      A što se adventskog tiče, s tim sam se bavila (onako na kućnoj hobby razini) davno prije nego sam počela raditi torte, to je moja prva strast... eto, i u tome smo slične ;)

      Izbriši
  5. divno, predivno! sigurna sam i slasno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepa torta, svečana, elegantna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja stvarno ostanem bez teksta i opisnih pridjeva pred ovim tvojim ljepotama,zbilja imaš zlatne ruke,i taj poseban touch u sebi za izradu ovakvih torti..prelijepo:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja malo kasno palim ali za pohvale nikad nije kasno ;)
    Dakle, za sam izgled torte nemam što više ni reći, jednostavno je prekrasna...
    A okus....genijalan!! Ružice sam nosila doma za uspomenu a na kraju sam ih pojela u autu :)))
    Hvala mojoj dragoj Zrinki koja je u slasticama poznata od davnih dana :***

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajme, draga, fala tebi na ovakvim krasnim kritikama iz prve ruke! ♥

    Dakle, cheesecake od čokolade i malina je zadovoljio okusom. Drago mi je da sam uspjela ispuniti tvoja velika očekivanja jer i sama dolaziš iz obitelji u kojoj se oduvijek uživalo u pravim domaćim slasticama, zahvaljujući vašoj vrijednoj domaćici... sto pusa ti šaljem!

    OdgovoriIzbriši

dragi čitatelji, ovdje možete komentirati moje uratke i podijeliti sa mnom vaša mišljenja, prijedloge i kritike...