Ruke mijem, brašno sijem, kapica na glavi...
mijesim tijesto tako vješto, ja sam pekar pravi!
Peć se žari, u nju stavim kruščiće po redu...
kora glatka bit će slatka kad je djeca jedu!

petak, 6. travnja 2012.

Uskršnja torta

Uskršnja zeko torta / Easter rabbit cake


Bliži nam se i naš najveći kršćanski blagdan, dan blagostanja i mira... ne onog materijalnog, već duhovnog mira... dan kad se cijela obitelj okuplja i slavi Krista uskrsloga u svom zajedništvu, ljubavi i slozi.


Sretan Vam i blogoslovljen Uskrs!



Bočni prikaz / side view


Detalj torte / rabbit figurine


ogoljenu verziju torte možete pogledati ovdje


"Doista, i Krist jednom za grijehe umrije, pravedan za nepravedne, da vas privede k Bogu - ubijen doduše u tijelu, ali oživljen u duhu" (1 Pt 3:18). 

Uskrsu se veselimo...



evo i neizostavnih pisanica, na moj način :-)


i poklon kutijica za najmlađe...

Broj komentara: 12:

  1. Torta je prekrasna, a zečić genijalan. Pisanice su uistinu posebne i jako mi se sviđa ta nijansa roze boje. Sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara, hvala najljepša na komentarima. Boja za pisanice je akrilna, a pisanice su plastične. Tebi i tvojoj obitelji također sretan Uskrs!

      Izbriši
  2. divan post, prekrasne fotke! ne mogu vjerovati kako su ti ukrasi na torti lijepi, pedantni i maštoviti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj zekan na torti me je oborio s nogu :) Sve pohvale za blog, izuzetno je lijep i zaanimljiv. Sretni uskršnji praznici!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. najljepše zahvaljujem na komentaru! Također i tebi sretni praznici!

      Izbriši
  4. ...ajme divote...odmah si mi stavila osmjeh na lice čim sma vidjela ovo...raznoliko, šareno...divno...:)
    ...zeko je divan...pisanice prekrasne...svaka ti čast...:))
    ...lijep pozdrav ti ostavljam...:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga ovo je stvarno umjetnost izrade,zaista mi je divno otkriće tvoj blog,pravi kreativni raj..veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  6. krasna, krasna torta :))
    zekan je mrak!
    a i sve ostalo je baš slatko, šareno i veselo. super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tnx... uvijek se posebno radujem tvojim komentarima ;)

      Izbriši

dragi čitatelji, ovdje možete komentirati moje uratke i podijeliti sa mnom vaša mišljenja, prijedloge i kritike...