Ruke mijem, brašno sijem, kapica na glavi...
mijesim tijesto tako vješto, ja sam pekar pravi!
Peć se žari, u nju stavim kruščiće po redu...
kora glatka bit će slatka kad je djeca jedu!

nedjelja, 29. travnja 2012.

Spiderman torta



Jedna tipična rođendanska torta za dječake:


Spiderman torta / Spiderman birthday cake


Kad surfate internetom i tražite inspiraciju za svoje torte, nemojte to raditi dok vam djeca skaču oko vas jer ćete se suočiti sa višemjesečnim tupljenjem vaših najmlađiih kako baš žele upravo TU tortu :D onda vam ne preostaje ništa drugo doli ju i realizirati kako god znate i umijete jer djetetove želje i vizije (barem ovih malo starijih) teško iščezavaju iz njihovih glavica... pa, eto, sine moj prvorođeni, sretan ti 4. rođendan!


Presjek srednje torte / cross section of the central cake






a ovo je bilo posebno za vrtić:

Torta od kartona sa slatkišima / cardboard cake filled with candy


Broj komentara: 16:

  1. Svaka ti čast! Torta je prekrasna i vidi se da je puno truda uloženo u svaki detalj. Sretan rođendan tvom sinu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti! moj sin je ove godine toliko puta puhao svjećice da je i njemu već bilo dosta na kraju :D zato i je bila torta na više katova da se može zasebno svaki kat rezati...

      Izbriši
  2. Boysice, prekrasna je!! A, i ova od kartona izgleda super. Kad su moji dečki išli u vrtić, mi smo mogli "normalnee" torte nositi, samo je morala biti ona iz dućana s deklaracijom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jadre, mislim da je to još uvijek dopušteno u vrtićima, ali se "kao" ne preporučuje... ove kartonske su nešto jeftinije, a klincima su veća fora jer sudjeluju u otvaranju kutijica... a i ovako im tete mogu dozirati koliko će slatkog pojesti, malo po malo svaki dan.

      Izbriši
  3. NE MOGU VJEROVATI DA SI OVO NAPRAVILA SVOJIM RUKAMA????????????? D I V N O!

    OdgovoriIzbriši
  4. sad sam skužila i tortu od kartona - MRAK SU!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, Sani! ova od kartona je bila puno manje posla, a i cijela obitelj je bila uključena u izradu, čak je i tata pomogao rezuckajući ;)

      Izbriši
  5. svaka čast na ovim tortama, savršene su. baš se i ja namjeravam upustiti u pravljenje torte na Spidermana, ali ovakvu se ne usuđujem praviti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo i skromne nagradice za trud i strpljenje. Svrati na moj blog http://mrvica-zivota.blogspot.com/2012/05/jos-jedna.html da vidiš o čemu se radi.

    OdgovoriIzbriši
  7. dobro znam kako to završi kad nekoga pitaš kakvu tortu želi, ti si se baš potrudila i to se vidi u najmanjem detalju

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakvo ljepilo koristite za lijepljenje kartona, tj. za izradu kutijica za tortu od kartona? Prema mojim iskustvima sva ljepila smrde. S vremenom taj smrad ispari, no kad nešto zalijepim, miris ljepila osjeća se tjednima. Ako u kutije manjeravam staviti slatkiše ili kolačiće htjela bih napraviti kutije pomoću ljepila koje ne smrdi. Postoji li takvo?
    Hvala.
    Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uz svo dužno poštovanje, Martina, Vi onda imate jako osjetljiv nos, ha, ha... koristim obično ljepilo u sticku za papir (ono kojim djeca lijepe u vrtićima) i meni uopće ne smrdi, dapače, ima nekakav miris po limunu. A sve slatkiše ionako stavljam u kutije u svojim originalnim omotima, nikad direktno u dodir s kartonom... a grickalice većih pakiranja se mogu upakirati u male prozirne vrećice jer bi na kartonu ostavljale uljne mrlje i puštale mrvice pa nikako ne mogu ići direktno u kutiju.

      Izbriši
  9. Uz svo dužno poštovanje, čudi me da nekome tako pedantnom kao što ste Vi ne smeta smrad ljepila. Sugerirate da grickalice treba zamotati u vrećice jer bi na kartonu ostale mrlje i curile bi mrvice - očito ste nevjerojatno pedantni kad Vam to smeta. Ja nemam ama baš ništa protiv masnih mrlja na kartonu,jer i npr. kupovni keksi, koji su pakirani u papirnate kutije, još su zamotani u neku foliju - pa svejedno uvijek na kartonu ima masnih mrlja, a mrvice i šećer u prahu cure na sve strane - meni je to normalno pa mi ni na ovakvuim kutijama mrlje i mrvice ne bi smetale.
    Ali smrad ljepila meni smeta. Ovaj Vaš odgovor čitam u društvu prijateljica koje su se sad sve živo zainteresirale kakvo je to ljepilo koje ne smrdi, nego još i miriše po limunu (sve prijateljice imaju djecu koja ljepilom barataju u vrtiću ili školi, ali tvrde da ni jedna od njih još nije naišla na mirisno ljepilo) - obavezno čemo ga potražiti u knjižarama. A jedna od njih napomenula je da su joj klinci neki dan nešto ljepili za školu u dnevnom boravku pa su ona i muž cijelu večer, gledajući tv, snifali smrad ljepila, jer se to nikako nije htjelo izluftati (a prehladno je da prozor bude otvoren cijelu noć). Sama činjenica da obično među tinejdžerima postoji fenomen snifanja ljepila govori da ljepilo defoinirtivno smrdi, a ne miriše (da ljepilo lijepo miriše, sigurtno se ne bi govorilo o snifanju ljepila, kao vrsti ovisnosti, snifanje ljepila sigurno nije zdravo).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bože mi oprosti, ljepilo za snifanje nema velike veze sa ovim običnim za ljepljenje kartona, iako imaju istu kemijsku bazu (dipl. kem. inž. sam po struci). Istina, pedantna sam osoba, ali grickalice umatam i zbog jednog drugog razloga, a to je što su me tete u vrtiću moje djece zamolile da zadrže moje torte nakon što se pojedu donešeni slatkiši pa da one mogu i drugim klincima tako servirati slatko kad budu i drugi rođendani, dakle, bilo bi poželjno da nemaju baš uljne mrlje jer onda ne mogu dugo stajati (plijesan se stvara). i naravno da nitko nije primjetio nikakav nesnosam smrad :D Mene, iskreno, više brine sastav slatkiša i grickalica koje se danas proizvode za klince i njihov utjecaj na zdravlje djece da se ozbiljno bavim mišlju da pokušam svježe voće upakirati u tortu (što je i preporuka u novije vrijeme u svim vrtićima).

      Nego, da ja vas pitam: Jel' vi možda prodajete neko ljepilo koje ne smrdi? Slobodno recite pa da ga svi probamo :) Ili radite studiju štetnog utjecaja ljepila na djecu vrtičke dobi?

      Nitko nije rekao da je ljepilo zdravo, ali ako u vrtiću djeca njime povremeno mogu lijepiti kolaž, onda ne vidim nikakve štete u tome da jednom godišnje pojedu slatkiše iz smrdljive kartonske torte, ha, ha... koliko vike nizašto!

      Nadam da mi nećete zamjeriti na ovoj pretpostavci, ali otkako sam objavila svoj oglas na jednom od hrvatskih portala za oglašavanje, sve češće dobivam ovakve čudne komentare na svom blogu... konkurencija ili jal?! Žao mi je ako se radi o tome, zbilja nema razloga za to posebno jer bi nas nečiji konkurentski rad trebao tjerati da i mi napredujemo, zar ne? Zato, voljela bih da vam budem pozitivna inpiracija i čak se mogu ponuditi za bilo kakav oblik suradnje, ostalo me ne zanima.

      Hvala lijepa!

      Izbriši
  10. OMG KOLIKO RASPRAVE... torta je divna :)

    OdgovoriIzbriši
  11. :) Vezano za tortu od papira! možete koristiti obostranu traku! ;)One nemaju niakavog mirisa! Barem ne meni! Torte su super! :)lp

    OdgovoriIzbriši

dragi čitatelji, ovdje možete komentirati moje uratke i podijeliti sa mnom vaša mišljenja, prijedloge i kritike...