Ruke mijem, brašno sijem, kapica na glavi...
mijesim tijesto tako vješto, ja sam pekar pravi!
Peć se žari, u nju stavim kruščiće po redu...
kora glatka bit će slatka kad je djeca jedu!

nedjelja, 23. prosinca 2012.

Torta Jurić i Sanja


ovo je rođendanska torta dvojici dječaka...


Torta Jurić i Sanja / Lighting McQueen and Sally birthday cake



pa se prije svega moram ispričati njima, budući da nisam imala pojma (tijekom izrade autića) da je ovaj plavi auto ustvari u crtiću "Cars 2" ženskog roda i da se u našem prijevodu zove Sanja :) Naime, to sam tek saznala pred kraj ukrašavanja kad su doma došli moji dečki i onda je moj najstariji sin ushićeno uzviknuo: ajme, Jurić i Sanja, kako su lijepi! Sanja je, naime, Jurićeva djevojka, ha, ha...


Nadam se da mi slavljenici to nisu zamjerili ;)









pogled bočno / side view


Evo, prošli su i ovi blagdanski dani koje sam provela neradno, u miru doma sa svojom obitelji... lijepo je bilo napraviti i taj mali odmak iz svakodnevice i uživati sa svojim najbližima, kad smo već imali ove godine mogućnosti za to. Ova torta je nastala prije Božića, stoga ovaj post ima datum u staroj 2012. no tek sam ga sad stigla napisati, kad su cijeloj obitelji radne obaveze ponovno počele pa su me moji dečki ostavili da se opet i ja prihvatim posla.






Munjeviti Jurić i Sanja iz crtanog filma "Auti 2" / Lighting McQueen and Sally from cartoon "Cars 2"











4 komentara:

  1. drago mi je da ste se odmorili, i ja sam konačno uhvatila nekoliko trenutaka mira i regenerirala se! torta je preslatka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajde, super, nek' smo mi napunile baterije! čekaju nas novi izazovi i kod obje to uključuje klince, svakoj na svoj način ;)

      Izbriši

dragi čitatelji, ovdje možete komentirati moje uratke i podijeliti sa mnom vaša mišljenja, prijedloge i kritike...