Ruke mijem, brašno sijem, kapica na glavi...
mijesim tijesto tako vješto, ja sam pekar pravi!
Peć se žari, u nju stavim kruščiće po redu...
kora glatka bit će slatka kad je djeca jedu!

utorak, 2. listopada 2012.

Fifi torta



Fifi i cvjetno društvo je ime crtića kojeg s oduševljenjem gledaju gotovo sva djeca u dobi od 1. do 4. godine.

Fifi Ne Zaboravi Me i i njeni veseli prijatelji koji čine Cvjetno društvo najviše vremena vole provoditi u vrtu. Najveće avanture i pustolovine Fifi proživljava sa svojim cvjetićima u šarenom i raznolikom vrtu o kojem se uvijek vjerno brine. Fifi se bavi organskim uzgojem biljaka i nijedna kemikalija neće utjecati na njene cvjetne prijatelje. Uvijek ima puno posla pa ponekad jednostavno zaboravi što je zapravo najprije trebala učiniti. No, jedno je sigurno - Fifi posjeduje nevjerojatnu strast za životom i pustolovinom, a njima im se uvijek pridruži cijela družina.

Fifi Ne Zaboravi me je ustvari  Fifi Potočnica, ali joj je ime malko nezgodno prevedeno od engl. složenice Forget Me Not koja označuje mali močvarni cvijet nježno-plavih ili bijelih latica ;)




Fifi torta / Fifi and the flowertots birthday cake









Fifi i cvjetno društvo figurica / Fifi and the flowertots figurine



krupni kadar / close-up



Kako je jedna mala djevojčica Lena dobila ovu neobičnu i veselu tortu?

Već sam vam u prošlom postu natuknula da sam imala jednu lijepu suradnju, ovaj put sa prvim hrvatskim magazinom za handmade kulturu do!ts. Sigurno ste sve već čule za do!ts, nastalo je pravo uzbuđenje kad se prošle godine njihovo prvo online izdanje pojavilo na tržištu.

Naime, imala sam tu sreću da sam dobila priliku sudjelovati u nagradnoj igri ljetnog dvobroj izdanja do!ts magazina na temu Djeca. U do!ts ljetnom darivanju sam kao poklon bon ponudila čitateljima uslugu izrade slastice/torte po narudžbi, a za uzvrat sam dobila ovaj divan oglas, načinjen od stručnih ruku točkaste ekipe, koji je popunio jedno malo mjesto u njihovom magazinu.






Najsretnija čitateljica je dobila poklon bon, a kako joj je kćerkica upravo proslavila svoj veeeliki 1. rođendan, to je valjalo posebno uveličati. Tako je nastala ova Fifi tortica! Nadam se da vam se sviđa!


Mama Tea je bila oduševljena, a posebno su sretni bili najmlađi pripadnici slavljeničke svite jer su svi ukrasni djelovi s torte prvo završili u njihovim ustima :)

Ostatak je zdušno pojela odrasla ekipa, a ovako je izgledala gola slastica...








Broj komentara: 9:

  1. I do sada sam se divila tvojim tortama, ali ova je nadmašila sve tvoje dosadašnje radove. Svaka ti čast i sve pohvale za ovako savršene detalje! Nadam se da će ti suradnja s do!ts magazinom i njihova reklama donesti još mnogo poslova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga! Za ovu tortu sam se posebno potrudila i moram priznati da mi je zadala prilično muke dok ju nisam posložila, posebno ovaj kljun koji je zahtjevao zasebnu armaturu i protivio se zakonima fizike ;)

      Izbriši
  2. moja nećakinja bi pala u trans kad bi vidjela ovu tortu! tko bi joj objasnio da teta i mama ne znaju praviti ovakva čuda?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ha, ha... a ti joj onda kažeš da ovo nije prava torta, samo igračka ;)

      Izbriši
  3. Torta je stvarno fantastično ispala.Podsjeća me na uratke Cake Boss-a!!Imam jedno pitanje:kojim bojama bojaš fondan ili tičino(ne znam koju smjesu koristiš)da dobiješ tako žarke i intezivne boje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, Silvija, hvala ti na krasnom unapređenju, ali daleko sam ja od Cake Boss-a :)

      Recept smjese koju koristim imaš na mom blogu na stranici Tutorial, a boje koje koristim su jestive boje u gelu proizvođača Americolor. Za intenzivne boje imaš posebne električne nijanse tih boja unutar palete, a inače treba dosta boje umješati kako bi smjesa dobila točno željeni efekt.

      Izbriši
  4. Svaka ti čast , ovo je trebalo napraviti i još k tome ovako lijepo i dobro ! Skroz sam oduševljena, prekrasno je , i sama bih poželjela ovakvu tortu za rođendan !

    OdgovoriIzbriši

dragi čitatelji, ovdje možete komentirati moje uratke i podijeliti sa mnom vaša mišljenja, prijedloge i kritike...