Ruke mijem, brašno sijem, kapica na glavi...
mijesim tijesto tako vješto, ja sam pekar pravi!
Peć se žari, u nju stavim kruščiće po redu...
kora glatka bit će slatka kad je djeca jedu!

subota, 26. svibnja 2012.

Egipatska torta


za rođendan jednog "velikog" dječaka jedna drito iz egipatske mitologije:


Egipatska torta / Egyptian birthday cake



kad su u dječakovoj mašti oživjele drevne grobnice, faraoni i mumije, nije bilo druge doli pokušati njegovu maštu približiti stvarnosti u obliku jedne turbo čokoladne slavljeničke slastice...

sretan ti rođendan, naš Marine!


pogled bočno / side view

tko kaže da hrana po kojoj paukovi plaze nije jestiva :)




i malo lijepih opuštajućih trenutaka uz drevnu egipatsku glazbu:




2 komentara:

  1. Sa zakašnjenjem i ja se pridružujem rođendanskim čestitkama Marinu, sretan rođendan !
    Torta je perfektna, i ja kažem svaka čast na ovoj izvedbi !

    OdgovoriIzbriši

dragi čitatelji, ovdje možete komentirati moje uratke i podijeliti sa mnom vaša mišljenja, prijedloge i kritike...